sportlov va?

tjenis!
Just nu sitter ja med en liten kelig kisse unge i knät å bara tar de lugnt.

Jag har haft ganska mycke å göra i veckan där av dålig uppdatering + att ingen dator vill ladda in mina bilder från kameran så har inga bilder att bjussa på.

Men iaf så i går tog ja å lady en prommenad ut till lilla slingan där vi mötte petra och hennes mamma som hade ridit en liten sväng. Jag själv red inte efter som att lady har ett sår som svälde lite så tänkte att vi lika kunde köra lite nh träning.
Hon var jätte duktig min flicka, blir alltid lika glad när ja inser att hon faktiskt gör en hel del tokiga saker bara för att ja ber henne om de go gumman <3
Sen testade jag även hennes nya bettlösa som ja gjort, de passa bra men red ju som sagt inte i de.
Sen hann ja även med att fota evve å hjälpa dom att gå med deras kallblod som hade kolik känningar medans dom var på travet snabbt:)

I dag då så har ja ridit en sväng till lilla slngan å ridit på en volt där villket inte gick så jätte bra hon lyssnade fint på nya tränset men var så otroligt pigg å fjollig så tror de är vårkännslorna som börjar komma. skyndade mig att mocka å göra hö för att sen fara hem å övningsköra lite. Sen ungefär 5 har ja inte gjort många knop bara tagit de allmänt lugnt.

Morgondagens planer är fotning i stallet sen körskolan :)

puss

Kommentarer
Postat av: Rebecca Eisengarten

sv: Tack detsamma!

Ja då är vi två som tycker det, man kan rida precis likadant även om man inte har bett.

2012-03-01 @ 20:25:02
URL: http://rebeccaeisengarten.webblogg.se/
Postat av: Rebecca Eisengarten

sv: Det är ju så, vissa hästar tycker ju inte om bett. Men det är hur kanon som helst som man kan rida utan!

2012-03-01 @ 20:39:46
URL: http://rebeccaeisengarten.webblogg.se/
Postat av: Ellen (foto&vardag)

sv: tack för ditt svar :) behövde höra nån säga det! :'D

du har också en fin blogg!!



gör du bloglovin byten? :)

2012-03-01 @ 21:00:47
URL: http://lnsfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0