onsdag!!

tjena!
Kännde verkligen på morgonen att ja inte alls ville stiga upp. Låg å drog mej i sängen ett bra tag innan ja resonerat klart med mig själv att de bara är att stiga upp:)
Mamma skjutsade mig så snällt till skolan där vi gjorde i ordning lite fin betong å for hem till mig för att stoppa igen hålet där avloppet sitter.
Sen pillade ja å mamma på lite med transporten innan vi åt lunch å for till stallet.

Lady fick sig en körtur i dag, de gick jätte bra hon var super pigg men lyssna ändå jätte bra så vi tog 2 vänder upp för berget ca 1 mil :)

sen ja kom hem har ja suttit å försökt plugga men gav upp när de gick så jävla dåligt om man får säga så:)

Nä nu ska ja mysa ner mig med hunden efter som att pojkvännen dragit till fjällen, btw hade hjärtat lämnat ett jätte fint halsband åt mig på morgonen innan han for för att han åkte till fjällen. ÄLSKLING <3

nä nu ska ja fortsätta:)

puss 

Kommentarer
Postat av: yvonne

Tack för din snälla komentar....visst är det roligt att arbeta med tenntråden? vad gör du ?jag gör armband,pannband,hundhalsband lagar lite i läder och nu ska jag sätta igång med ett ridkapson i finaste lädret :)jag handlar oftast på luletråden eller agnetas allehanda ibland på ett ställe i typ gällevare...dom hade jätte skön tenntråd tycker jag.

Var handlar du dina grejjor?

2012-03-21 @ 17:05:52
URL: http://kimamadesign.blogspot.com
Postat av: yvonne

Jag tycker det är svårt att kunna se tv samtidigt som jag syr eller flätar kan bara kasta ett getöga på tvn då! jaja jag är väl som en man =kan bara göra en sak i taget.......mena läder remmar köper jag bla på en lokal djuraffär som tillverkar koppel , mun korgar osv dom har det överfettade lädret från tärnsjö (man kan bara köpa hela hudar från tärnsjö...blir dyrt och man får pyssla massor då)Jag fick hjälp från tärnsjö att hitta någon som köpte av dom nära mig....man kan också köpa på målerå(inte riktigt lika fint men nog så bra) krisar det kan jag kanske köpa ut åt dig och skicka;) om du vill ha tärnsjö läder...

2012-03-22 @ 07:22:09
URL: http://kimamadesign.blogspot.com
Postat av: Malin

Sv; Ja! :) Bara synd att han gjorde illa sig så pass mycke.. :(

2012-07-12 @ 19:43:30
URL: http://bodenryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0