glasögon vid ridning?:)

Tjena!
Ja i dag har de blåst och snöat som bara den. Jag och Lady tog oss ut på en motionstur ändå. Träffade massa hundägare vars hundar bara rusade mot oss men efter som att lady är van vid hundar så brydde hon sig inte specielt. Efte som att hon ibland beter sig som en hund förstår jag att hon gillar hundar då hon säkert känner sig som en stor hund.

Hon var pigg och glad men vi tog de lite lugnt efter som att hon inte är i topp kondis just nu och så klibbar de så mycket nu när vi inte har snö sulor. men en liten galopp hann vi ta faktiskt :)
På hemvägen var hon nöjd som vanligt efter en ute tur fast nått jag inte förstår är hur en ljuslyckta kan vara så farlig när en hund som kommer rusande mot henne inte är de minsta farlig XD

Alltså innan jag for ut i dag sa min kära mor till mig att ta glasögon för att de blåste så mycke!! varför gjorde inte jag de? Såg inte ett smack tur lady gjorde de;)

Ja lady har fått ny mat i dag vi ska byta från pellets till havre kli och betfor så nu lär jag få en pigg häst, tror inte lady har slickt sin krubba så ren på jätte länge som hon gjorde i dag, fttar verkligen inte ens varför vi bytt till pellets? kanske för att de var lättare! aja hon blir nog nöjdare nu.


Ladys nya ridtäcke:D

pucko funderar över morgons rutten :) faktiskt nöjd över bilden då han är suddig och bakrunden är skarp :)

Vårat julkort glömde å visa de:)

puss

Kommentarer
Postat av: Elinaa

Grymt fina benskydd/benlindor? :D

2012-01-16 @ 21:46:17
URL: http://toppryttare.nu
Postat av: Elinaa

jaha :) Dom var verkligen fina! Vart har du köpt dom? :D

2012-01-16 @ 21:56:39
URL: http://toppryttare.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0