15 januari!

Hej!
Bara för att emilia varit så snäll och fixat min blogg ska jag börja blogga mer som ja lovat(A)

jo i dag har ja å lady varit ute på en lång motionsrund. Vi mötte massa hundar som kom springandes mot oss men lady bryr sig inte är grymt stolt över min gumma :) så skönt att hon inte bryr sig så mycke i hundar då de alltid är hundar ute å går.
Vi hade våra snack om hur fort de skulle gå å lady vann så vi har boksavligt talat rejsat runt i typ 1 å en halv timme så båda var helt slut när vi kom tbx.

Killarna som stannade sina skotrar, slog av och tog av hjälmen får en ros av mig i dag sånt gillar jag skarpt de kallar jag respekt. :)

Nä nu måste jag å killarna försöka sova å tagga inför en ny vecka.

puss

Kommentarer
Postat av: Melina

sv: härligt! :D

Hittade ju nyss till din blogg, har du någon presentation om dig och din häst? :)

2012-02-04 @ 21:54:01
URL: http://goldenhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0