Tröttis!

Tjena!
Nu sitter jag här och är riktigt trött. Har varit en bra första lovdag.
Jag började med att åka till stallet å köra min prinsessa villket gick super bra faktiskt, hon sprang på lösa tömmar hela tiden i fin trav :D de är framsteg. De finns ett jätte hål i vägen mot stallet å tror ni inte att vi går rakt i de, de var ju bara tur att hon inte typ bröt benet :S De var inte roligt alls faktiskt men som tur var gick de ju bra.
Sen hann vi inte mer an mocka klart så bar det iväg ut till råbäcken för distansryttar möte så nu har vi valt ny styrelse å är på gång att starta upp igen inför sommarens roligheter. Kommer berätta mer om de lite längre fram när vi kommit igång :)

Nu känner jag verkligen att de är dags å sova får ta och ladda in lite nya bilder i morgon, håller nämligen på att renovera mammas badrum nu så de kommer nog upp lite bilder på de å så klart på min skatt om de blir fint väder:)

puss

Kommentarer
Postat av: E M I L I A

SV; Nja, asså går inte riktigt bara att säga vad man har för inställningar.. det beror helt och hållet på ljuset som är ute, vad du har för objektiv och vad du fotar. Jag fotar ju rätt mycket med mitt korta objektiv nu med bländare 1,8 vilket nog inte så jätte många har kanske? Därför kan det bli svårt.

2012-03-01 @ 10:48:21
URL: http://emilialarssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0