Pressentation o mig och Lady!

Hej!
Jag har helt glömt om ja skrivit någon pressentation om oss så tänkte köra en nu.

Jag som driver denna blogg heter Matilda och bor i en lite håla i norr som heter Boden. Sen 1 år tillbaka är ja förlovad med min kille som jag även bor med hemma hos hans föräldrar, Vi har en katt ihop och utöver de har ja en kanin och en hund å häst så klart.
I april fyller jag 18 år å pluggar för fullt för att få ta körkort då.
När jag inte är i stallet villket jag oftast är gillar jag att åka skoter, fota och bara vara ute i skog å mark å bara vara.

I min blogg kommer ni få läsa om mej min häst och mitt liv, våra fram å motgångar alltså mitt liv. :)


Min häst heter Supersonic Lady (Lady) som ja nu har haft i 4 år.
Vi har varit med om massa olika roliga och jobbiga saker genom åren.
Vi är nybörjare båda 2 innom westernridningen och hoppas att under detta år göra stora framsteg å så småningom komma ut på tävlingsbanorna.
Lady är ett varmblod på 14 år och har tävlat i trav tills hon var 8 om ja inte minns fel. Hon är helt underbar i ridningen när man får henne att jobba rätt och vara lyhörd, inte som många varmblod kan vara stressiga och vill bara springa fort. Världens bästa pärla är hon ställer upp i vått och torrt, den bästa vänn man kan ha <3

De är bara att komentera om ni undrar över nått.








puss



Kommentarer
Postat av: Emilia

va fina bilder:)

2012-02-06 @ 20:09:08
URL: http://emilialarsson.blogg.se/
Postat av: emilia

SV; Tack detsamma! :)

2012-02-07 @ 07:48:07
URL: http://emilialarssonnn.blogg.se/
Postat av: Elin- Northern Showhorses

Jätte fin i rosa! :D Tävlat mycket i western ridning ? =)

2012-02-15 @ 13:51:11
URL: http://northernshowhorses.blogg.se/
Postat av: emmie persson!

Håller med dig, det borde trotts allt handla om att kunna rida en häst bra, och trevligt på så lite hjälper som möjligt. Med starkare bett må hjälperna synas mindre, men det jämnar ju ut sig eftersom det är starkare, och känns mktmkt mer :P

2012-03-14 @ 20:00:28
URL: http://emmiepersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0