Lång ritt på en fin Lördag :)

Hejan!
I dag har jag å lady varit ut med petra å kazi på en lång ritt runt heden basen vi har travat en hel del och även galopperat. Båda hästarna var nöja när vi kom tillbaka. Lady skötte sig faktiskt över förväntan hon gick faktisskt att hålla hyfsat bra fast att vi hade sällskap å red i repgrimma:) hon slutar aldrig förvåna mig, en helt underbar häst faktiskt. Sen mockade jag å fixade klart allt åt henne. Hon var faktiskt ganska slö så i morgon blir de bara en mysig prommis kaske lite massage åså:)

Sen var rickard så sugen på annanas av någon anledning så vi for ner till stan för att handla lite å tror ni inte han får för sig att köra ut på ängesholmen, å de driver rejält mycke på skäret när de blåser så vi kann inte mer än 10 meter så satt vi fast å inte lite heller. -,- jag kunde inte rubba bilen så vir tvunga att be om hjälp därifrån kan ju lov att gubben var billig just då HAHA :)

Nu sitter ja å kollar på mello, alltså de har som förfallit inte alls nå bra låtar :)


puss

Kommentarer
Postat av: Isabella ~

Vad fin din häst är! Önskar att jag själv hade tid och pengar till en egen.. :(

2012-02-20 @ 14:26:22
URL: http://isabellalouiseberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0