En sån där onsdag :)

Tjena!
I dag är den en sån där dag man bara vill ligga i sängen och mysa, hästen får ialla fall vila i dag å
jag ska ut i garaget å pyssla på med transports luckan.

Vad mer kan ja säga? jo i går red ja lady på plan de gick faktiskt riktigt bra så de är ju possetivt. Dagen innan de red jag nog också på plan en stund jobbade lite med formen å böjövningar, lydnad osv.
Jag hann även med första körlektionen i går de gick vell bra tror aj fick i alla fall godkänt på körmomentet:)

I morgon blir de nog ett till dressyr pass på gumman sen på fredag ahr ja tänkt hinna ut på sista uteritten innan flytten å även en dusch så veckan är planerad :)

De finns amssa nya bilder på kameran som jag ska ta mej tid å ladda in i kväll så de kanske kommer lite bilder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! den som lever får helt enkelt se :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0