tjena!

Hello!
Har inte haft tid att uppdatera på sista tide. de är mycke med skolan nu och så är ja i stallet efter skolan så hinner inte mer än hem å sova.

hade iaf natonella i dag de gick bra. Sen drog ja till lady och red lite back träning. hon var jätte duktigt i dag inte alls så stirrig. sen stretchade vi åså.
Tycker verkligen om min polle å jävlar va vi ska träna sen när hon är klart med uppbyggnaden av muskler osv:D
Slutade typ vid 9 så nu ahr jag bara slöat de är gode skönt känner att de behövs så ska snart gosa ner mej i sängen och hjälpa rickard men lite läxor.

På lördag ska jag å rickard gå med min mor och angelica på bio de blir gode trevligt. Kanske uppdaterar mer sen om jag hinner.



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0